postklinbabbel

Jag var en citatmaskin igår. Tyckte jag själv i alla fall. Saker jag spontant minns att jag sa:


"De säger att det är jag som har supit ner dem med mina starka drinkar, men det kan ju inte stämma för jag har druckit tre gånger så mycket som dem!"

"Alltså, Louise kommer untagga sig på den här bilden, och Kristin kommer inte gilla den här, men JAG BLIR SKITSNYGG PÅ ALLA BILDER!"

"Nej jag går åt det här hållet för JAG SKA KISSA!" (de sista orden rakt i örat på Pålle)


"Om det är något jag har lärt mig det här året så är det att använda lösögonfransar." (jaha, och vad tar vi examen i??)




Fast bästa citatet kom från låtsassyster Petra: Du är så smart Lisa, man kan inte tro att du är ekonom!

Kommentarer
Postat av: Petra

Asg, det är så mkt saker jag som helt plötsligt kommer tillbaka. Kunde de inte bara få ligga där i glömskan? ;)

2011-01-20 @ 17:32:11
Postat av: johanna

hahaha, jag glömde uppenbarligen inte en sekund av kvällen! kan visserligen vara för att jag har börjat tillämpa det där med att skriva upp minnesvärda citat i mobilen - och hur ego är inte det att sitta och skriva upp sina egna citat? :P

2011-01-21 @ 21:19:56
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0