gigantiskt inlägg: mitt 2010 från bildarkivet


2010 började på Uplands


Jag deporterades snabbt till Falun där jag ägnade mig åt att titta på när andra åkte skidor


men senare gjorde jag faktiskt en insats själv också.

   
Jag sydde...


...och sydde.

 
Jag klädde ut mig till diverse grejer.


Jag schtekte på P3


...och var primitiv på preklin.


Kollade på Lady Gaga.


Tittade på när andra sportade lite mer.


Pluggade.


Pluggade konstiga saker.


JÄTTEKONSTIGA SAKER.


...och under tiden hann det bli vår.


Så då går man på vårbal.


Sen flyttade jag till Eksjö...


...och lekte doktor


...och hade en mycket spännande fritid.


Jag hann i alla fall med lite härlig midsommar på Gräsö...


...och en gigantisk pizza med Lina och Malin i Malmö.


Lite hann jag jobba också.


Sen tog jag igen förlorad Gräsötid, klädd i det mest clowniga jag hittade.


Jag kastade mig in i studentlivet igen med en massa pubande.


Jag åkte en sväng till Karlstad och antastade Selma.


Sen träffade jag min nya favorit, kusinbebisen Manfred


Vi köpte biljetter till Australien


Återanvände grottisdräkten på halloween


Hade tråkigt mellan operationer


Jag återupptog syjuntorna igen tillsammans med Isa (med viss hjälp / distraktion från hennes katter)


Klänningar till höstbalen var resultatet.


Det blev vinter...


...och jag insåg till min chock...


...att jag gjort min sista insats som kandidat på Ackis.


Preklin kom och vi gjorde rekord i att slänga ihop en påvedräkt på två minuter.

Sen blev det jul och jag glömde kameran hemma. Men jag tog en massa kort med Lisas kamera istället, samtliga föreställande kusinbebisen Manfred.

Nyår firade jag med att trycka i min stackars nyligen kräksjuka mage så mycket lyxmat att det räckte för tre dygn framöver...

*abstrakt nyårsbild*

...och på tolvslaget 2011 befann jag mig på nationen bredvid den där jag räknade in 2010. CIRKELN SLUTEN.

HEJ 2011 JAG HAR HÖGA FÖRVÄNTNINGAR PÅ DIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0