efter debatten igår: min oefterfrågade åsikt

Alliansen tänker inte ändra på sjukförsäkringsreglerna. Alls. Så det är rätt uppenbart hur jag tänker rösta.

Jag tänkte träffa rätt många patienter de närmaste åren, nämligen. Inklusive de med sjukdomar som det inte kräver någon läkarutbildning för att inse att man inte blir frisk från (oavsett ekonomiska incitament).

Och då tänkte jag kunna se dem i ögonen. Som i "jag är på din sida". Inte som i "jag har röstat på att du inte ska ha någon försörjning".



Japp det var det. Nu ska jag hålla käft om politik i fyra år till.

Kommentarer
Postat av: Fatoma

Det bästa jag läst i åsiktsväg på länge! Spot on, sistah!

2010-10-19 @ 15:16:36
URL: http://fatomasblogg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0