Farsan Gargamel

Jag och föräldrarna tittade på små fina plastdjur att köpa som present till kusinbarnet. Det finns dessutom ett gäng  små plastmänniskor, inklusive en flintskallig gubbe som farsan gillade.

Farsan: Åh titta, en flintskallig gubbe! Det är ju jag!

Jag *hittar hyllan med plastfigurer från Smurfarna*: Nej nej, DET HÄR är du!


Frisyren: check!
Lappade kläder: check!
Humöret: check!

Sen trodde farsan att jag gick omkring och skrattade resten av dagen åt att jag hade hittat på en så bra diss. Det var ett missförstånd. Jag gick omkring och skrattade resten av dagen åt att jag hade hittat en plastfigur som var så lik farsan.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Det är inte lätt att vara Janne! hahaha

2010-10-11 @ 16:08:16
Postat av: johanna

Hehehehe, det blev värre! Vi var på IKEA på söndagen också.



Sängförsäljare: Du ska nog ha en hård madrass.

Janne: Varför då?

Sängförsäljare: Ja du är ju lång och.. väger nog ganska mycket.

Janne: Vadå, jag är väl inte fet?

Sängförsäljare: nej nej, men du är... muskulös!

Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-10-11 @ 21:21:54
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0