full fart ba

Idag hade jag och några fina tjejer Harry Potter-filmmaraton. Det var asmysigt trots att jag inte riktigt kan kontrollera mina "meh så är det ju inte i boken"-reflexer. De andra blev trötta vid halv ett-tiden (whut?) så vi hann bara se två och en halv film (själv satt jag mest och tänkte EN FILM TILL och var jättepigg). Jag känner min nördighet komma tillbaka*... eh, vid närmare eftertanke var den nog aldrig borta.

Programmet för resten av helgen:

-shopping av present till jubilerande mor
-Harry Potter 7-matiné
-förfest och rockgasque med 04-släpp
-söndagsbrunch med lussebullsbak
-födelsedagsmiddag för mamma
-the Queen Symphony (föreställning på UKK) med familjen

...på två dagar var det ja. Och veckan som kommer innehåller - förutom det vanliga sjukhusgrejset - en akutjour, fem seminarier, ett praktiskt prov och en dugga. Hej utbrändhet!



*jag sa inte alls alohomora när jag skulle låsa upp min ytterdörr nyss. Eeh. *shifty eyes*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0