pluggmisärhelg

Nu har jag blivit inspirerad av Amanda och börjat greja med en spellista med relevant musik för infektions-tenta-plugg.

Helgens höjdpunkt är att det faktiskt finns en låt på Spotify som heter Legionnaire's Disease. Detta är sjuuuukt roooligt jämfört med det desperat tråkiga pluggandet.

Om någon är lika nördig som jag och vill fylla på med lite infektionslåtar så finns listan här.



PS: Haha nu hittade jag en klockren infektionslåt till. Synd på min typ-1-allergi mot dansband bara.





PPS: Är det en normal reaktion att tänka: "men varför är alla låtar om sjukdomar så sorgsna, sjukdomar är ju kul"? Nä. Trodde inte det.



PPPS: Ååh varför finns inte Amateur transplants på Spotify?



PPPPS: NEJ NU SKA JAG PLUGGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0