pluggfredag i bilder

Imorse fick jag ett ryck och lyckades tvätta kläder, baka focaccia och städa ut misären under diskbänken samtidigt. Det var ju bra, fast egentligen var det ju meningen att jag skulle tentaplugga.

Sen satt jag och Kristin ute i gräset och pluggade i några timmar, och då fick vi ju faktiskt något gjort. Jag fick en magnifik och obehaglig solbränna på ryggen på köpet.

Jag (läser): blablabla soldermatoser, blablabla solskyddsmedel, blabla cancer... äsch det här skippar jag, det kan jag ju (går in och får syn på min mörkröda rygg i spegeln) aaaaaaaaaaaargh.

Och eftersom jag har en kamera nu så måste jag ju dokumentera det hela.


Kristin blev mest rosa... haha


Lisa dök också upp. Hon tyckte att det var naturvidrigt att plugga på fredagar men läste ändå intresserat min handout om skabb.


Blåsten var lite jobbig.

Sen gjorde vi en cheesecake. Den var god. Slut på berättelsen.

Kommentarer
Postat av: Kristin

hur kande jag ha missat detta inägg?! hahaha

2010-05-23 @ 21:49:47
URL: http://farfiolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0