epikris

Nu är jag pigg och feberfri och har just lyckats få i mig en hel macka och en kopp kaffe, så nu är det bara att friskförklara mig själv. Preliminärt skyller jag den här pärsen på lite för gammal skinka som jag fick för mig att äta i tisdags för att "den smakade ju normalt i alla fall" (eventuellt ska jag bli muslim för att förhindra att denna dumhet upprepas). Peppar peppar ta i trä och så vidare, men det verkar som att jag kommer att få se Lady Gaga ändå!

Det här med aptiten har varit det galnaste av allt. Jag gillar ALLTID mat. Men de senaste två dygnen har kroppen inte varit intresserad vad jag än har försökt fresta den med. Jag ba: choklad! du får hur mycket du vill! och kroppen ba: näääh, men lite vatten kanske. Och jag: oookej, ja det blir ju billigt i alla fall.

Tur att det inte pågick längre än såhär i alla fall, då kanske mina lår hade fått för sig att sluta mötas på mitten. (Hehe. Bloggreferens.)

Nu ska jag fortsätta skolka från föreläsningar för att ha en chans att lära mig något om antibiotika till duggan i eftermiddag.


Uppdatering: Okej det där med att äta var fortfarande inte så lyckat. Men det gör inget. Jag och min svältbetingade överskottsenergi ska definitivt infinna oss på Lady Gaga ikväll! (Hälsofara? Jag?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0