bloggtips

Nu mina damer och herrar ska jag bloggtipsa. Kolla vilken galen blogg jag hittade!

http://trakighalsoblogg.blogg.se/

Det är alltså KRISTIN. Som skriver en HÄLSOBLOGG. Med KALORIRÄKNING!

COMEDY GOLD!!!


Kristin: Nej men det är ju kul att du skrattar mer åt den här än åt min humorblogg.



PS: Efter avslöjande av stussmått i träningsbloggen får Kristin nu inte längre vara med i the ass club. Nu är jag ensam i 104-centimetersklassen.

PPS: Eftersom folk tydligen klickar på den där länken så måste jag förtydliga att träningsbloggen mest är rolig för att den existerar. Förlåt om ni förväntade er genialisk humor eller nåt... det finns istället som vanligt på Kristins vanliga blogg *smöra smöra*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0