the horn of Gondor

Det var kanske mest mitt fel att vårt Sagan om Ringen-maraton urartade till ett hitta-innnuendo-i-sagan-om-ringen-maraton. Men jag kan ju inte hjälpa att jag har the hots for både Aragorn och Boromir och Legolas samtidigt. Och alla svärd och stavar och horn bara tigger ju om att skämtas om...

Det var i alla fall inte jag som började uttala mig om Lurtz sexiga muskulösa lår!
 Hett... eller?


För övrigt så märker jag att man är lite förstörd efter alla traumakirurgiövningar. Kolla här till exempel:

Översta pilen: Misstänkt vänstersidig pneumothorax, avlastas bäst med ett pleuradrän.
(Anna: Är det inte han som ska sätta pleuradrän på dig då?
Jag: Mmm, han kan få sätta pleuradrän på mig när som helst.)

Nedersta pilen: Ventrikelperforation? (Jag: Nu får han brädhård buk! Men det hade han nog hela tiden.) Mjältskada kan också misstänkas. Läge för akut laparotomi.

Mellersta pilen: Hjärttamponad? Aortaruptur? Aj då.



Ja, vi hann bara med en film. Det räckte.

Kommentarer
Postat av: Kristin

mmmmmmm, brädhård buk. Och Uruk Hai:en gick manligt- det måste du ju hålla med om! Man behöver ju inte hångla med honom...;)

2010-03-21 @ 15:47:01
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: Petra

Som singel tar jag vad som helst. Speciellt om han går mot mig med den där sexiga gången han har i slutet när de är i Amon Hen asg

2010-03-21 @ 17:44:16
Postat av: johanna

jag ser poängen med den manliga gången... men nej definitivt inget hångel! speciellt eftersom uruk-hai tydligen gillar att äta "man-flesh"... :-O

2010-03-21 @ 20:41:45
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0