så mycket tyll, så lite tålamod


...fast i fredags lyckades jag faktiskt sy på det sista tyllagret på underkjolen.

Sen åkte jag till föräldrarna och satt där och fipplade med min nya laptop. JAG HAR EN LAPTOP. Hur sjutton har jag inte upptäckt hur underbart det är med en dator som man kan bädda ner sig i sängen med? Slut på det där jobbiga sittandet, hehehe. Internet har varit tillbaka sen i fredags, dessutom.

Hur som helst så var jag tvungen att göra lite nytta för mig så jag hjälpte farsan att bära ner en massa skräp från vinden. Typ delar av gamla garderober och sängar som de äntligen bestämt sig för att slänga (fast en av sängarna tänkte de bygga om till... en garderob). De var tunga och fulla av mögel och råttbajs, men det hela lyckades vara ganska kul ändå.

Så det var min helg. Datorfippel och råttbajs. Nu ska vi se om jag lyckas ta mig till skolan klockan åtta första dagen med sommartid - fast med tanke på att jag känner mig redo att gå och lägga mig typ nu så känns det inte helt omöjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0