pluggförhalningsinlägg

Imorgon har jag ögontenta. Jag har ju snackat om att man blir lite blasé inför tentor efter fem års pluggande, och det stämmer fortfarande. Såhär sista tentapluggstimmarna är jag knappt nervös inför tentan, men JÄTTENERVÖS inför cykelturen dit (om inte ett plogningsmirakel sker).

Idag blev praktiska provet i ögon äntligen avklarat. Och sen slog jag alla rekord i nördighet genom att ta kort på mitt eget ögonbottenfoto och lägga upp det som Profile Picture på Fejan. Haha, jag blir typ rädd för mig själv.

Men erkänn att det är vackert nu.



Jaja. Tillbaka till plugget. Nu ska det där med uveit, irit, sklerit, episklerit och skit äntligen sättas.

Kommentarer
Postat av: amanda

fortfarande mest bara creepy tror jag.. men så drömde jag mardrömmar om att det ploppade upp ögon på hela min kropp när jag var liten också. so never mind me.

2010-03-01 @ 22:12:56
URL: http://hetadansen.blogspot.com
Postat av: johanna

Hehe jag lovar att sluta med ögon-äcklet snart (om det inte blir omtenta då peppar peppar).



Jag drömde en läskig sjukdomsdröm nyligen som var extremt detaljerad och helt på läkarspråk. Suck!

2010-03-01 @ 23:42:13
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0