hallå från plugghålan

Att lära in största delen av en fyrapoängskurs på en dag är jobbigt, ska jag tala om. Men det är ju inte bara jag som har pluggproblem.

Avmagrade Lisa: Det är svårt att plugga när man inte har en röv att sitta på!
Jag: Hahahahaha! I wouldn't know!
...
Jag: Det är svårt att plugga när man inte har någon hjärna att tänka med.
Lisa: Mmm, I wouldn't know... Haha!

Fasen. Där fick jag.



Jag är trött. Måste bli pigg för att orka plugga...


Sådär ja! Mimmi Pigg!

AHAHA. Förlåt. Desperation föder dålig humor. (Förlåt för att ni tvingades se mitt osminkade pluggfejs också.)

Rosetten tillhör för övrigt Kristin, men som juntaledare får man ta sig vissa friheter.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Den dyker visst upp överallt!! haha

2010-03-04 @ 22:35:10
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: johanna

det är en så rolig rosett ju! haha

2010-03-05 @ 12:55:20
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0