grymhet!

Den 23:e april går terminens preklin av stapeln. Ska bli skitkul, särskilt om jag lyckas hålla mig icke-däckad fram till klockan tolv så att det är min födelsedag också!

Men vad tror ni att den där infektionskursen har hittat på för att jävlas med mig? Jag är satt på kliniktjänstgöring till klockan 23 den kvällen! Panik!

Nu måste jag hitta någon icke preklinintresserad som vill byta med mig. Alternativt få preklin flyttat. Fan.



...

Och nu när jag ändå har tagit fram gnäll-kategorin så kan jag väl informera om att jag nu har exakt tusen spänn att överleva resten av månaden på. Röv.


Kommentarer
Postat av: lisa

oh noooooo!

men vaddå, tusen spänn, det är ju asmkt. jag har 173 på kontot liksomba!

2010-03-14 @ 11:11:18
URL: http://hetadansen.blogspot.com
Postat av: johanna

Jamen jag har höga krav på min vardag! Typ mat varje dag...

2010-03-15 @ 22:27:20
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0