onsdagsrapport

Goda nyheter: Solen skiner! Min klänning är snygg idag också (trots vinfläckarna, eh). Jag ska träffa Sinthy för första gången på en miljon år typ! Och jag kanske har hittat någon i sista minuten som kan ta hand om min lägenhet under sommaren utan att smita iväg med TVn (haha som om den är värd något).
Inte lika strålande nyheter: Waaah, hur många ben och muskler och nerver finns det egentligen i kroppen? Jag tänkte se till att vara hyfsat påläst på ortopedi när jag börjar jobba på måndag, men nu inser jag hur jäkla mycket det egentligen är som jag har glömt. Long time no see, anatomiboken.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gud, påminn mig inte. På fredag kväll är jag kombinerad kirurg/ortopedjour. Hur fasiken gjorde man ett ortopedstatus?!?!?

2010-06-09 @ 18:57:52
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: johanna

Det är det som är problemet, jag vet inte! Men, eh, distalstatus och bara gipsa skenor på akuta frakturer så fixar det sig nog...

2010-06-09 @ 20:39:49
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0