för gammal

Jag lyckades visserligen bra med att inte bli lika dräggfull den här Postklin som förra, men vad hände idag då? Klockan är elva på kvällen och NUUU börjar jag känna mig obakis. Efter en hel dag utan ambition att göra mer än att ta mig till ica och köpa godis. Resten var tupplurar och långsam hjärnaktivitet och känslomässig labilitet. Skönt med sånt också, visserligen, synd bara att man måste vara så himla bakis under tiden.

Helt klart för gammal.


Snyggaste bilden från igår! Cigaretter är onda...

Kommentarer
Postat av: Kristin

hahahaa, stackare!

2010-06-06 @ 22:17:51
URL: http://farfiolen.blogg.se/
Postat av: Petra

Ah gammal! Lilla Johanna, tänk på mig och min bakishet ;P Var ifs inge bakis ifs från postklin-besöket men det var väl ända gången då ;)

2010-06-07 @ 18:45:57
Postat av: johanna

Hehe ja snus-bakfylla har jag lyckats undvika i alla fall :P Näh kristin det är inte så synd om mig, jag fick ju faktiskt en ursäkt att göra ingenting en hel dag, hehe!

2010-06-07 @ 22:49:59
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0