coola människor

Idag beställde vi pizza och kebabrullar till ortopedmottagningen för att fira alla coola människor som går på semester nu. Det är min fjärde pizzalunch sedan i lördags. Det är farligt att ha en inkomst... och farligare att ha en pizzeria precis utanför hörnet som gör asgoda kebabpizzor med pommes frites på! Mina kollegor är imponerade av mina pizza-ätnings-skills, som sig bör.
 
Och på tal om coola människor: nu ska jag till Malmö och träffa folk! Och sen kommer Linda och hänger med mig resten av sommaren, wohooooooooooooo!



Uppdatering: men nu är bara frågan - vilket landskap ska jag till egentligen???????

HAHAHAHAHAHAHAHA *rått skratt*

Kommentarer
Postat av: Louise

ASG! Så himla skönt att veta att du är dig lik! Matmonstret är tillbaka! ;)

2010-07-17 @ 17:53:35
Postat av: johanna

hahaha vissa saker kommer aldrig att förändras! (bortsett från tillfälliga nedgångar under neapel-resor, hehe)

2010-07-19 @ 17:16:59
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0