sportiga staden

Min Falun-placering är hur bra som helst! Vi bor på patienthotellet som är trevligt, bjuder på gratis frukost och TV på rummet, och inrymmer fler kandidater än patienter typ. Klinikplaceringen är helt perfekt med lagom struktur, lagom mycket att göra och trevliga människor, plus en amanuens som inte verkar göra något annat än att springa runt och hitta roliga grejer åt oss att se och göra.

Det enda konstiga är att alla falubor verkar vara såna brutala idrottsfreaks hela bunten! Man kan tydligen inte bo här utan att älska skidåkning och sånt. Jag känner mig totalt utanför.

Alla jag träffar på typ: Jaha, har du med dig skidor hit?
Jag: Nä jag äger inga skidor...
De: Men då ska du passa på och köpa! Det finns jättebra spår här!
Jag: mummelmummel bronkiell hyperreaktivitet mummel inga pengar mummel...

Sen sitter de i dikteringsrummet på op och diskuterar Gunde Svan. Gotta love Falun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0