tentapsykos

Här sitter jag och koffeiniserar mig inför BUP-tentan. Tentaplugget igår var...intressant.

Jag: Vad heter den där bajsskalan nu igen? (Menar Bristol stool chart.)
Kristin: GLASGOW KORV SCALE!

Kristin (i telefon, låter förorättad): Jag sitter inte alls och bakar muffins!! ...Jag äter godis.

Kristin, apropå ingenting: Mental retardation.
Jag: *Tittar upp med munnen full av godis och dålig blickkontakt*

Jag, två sekunder senare: Jag sa ju att jag är överbegåvad!

Kristin: Ekolali?
Jag: Ekolali?
Kristin: Ekolali?
Jag: Ekolali?
Kristin: Ekolali?
Jag: Ekolali?
Etc etc in absurdum.


Det allra mest ...intressanta är att vi var minst lika galna inför vuxenpsykiatritentan.



Och så har jag fått erbjudande på jobbfronten som jag antagligen inte kan motstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0