storstan (jämförelsevis)

Det konstigaste med att vara tillbaka i civilisationen är hur mycket folk det är! Igår var jag på stan och bara på h&m fanns det mer människor än jag har sett på hela sommaren, kändes det som. Trodde att min hjärna skulle lägga ner av alla intryck. 

Det är också lite ovant att så stor del av folket man ser är under 25. Och klädda i toga. Härligt med nollning!



På tal om att gå på stan: här är allt jag har shoppat i sommar. Tre plagg, men jag tycker mig ändå se ett visst mönster?



Ikväll blir det chevreburgare och billig öl och Snerikes. Det essentiella Uppsala som jag har längtat efter. Och ännu en utmaning för min hjärna som inte är van vid folkmassor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0