mot slutet

Idag hade jag min sista mottagning för sommaren. Det kändes faktiskt riktigt vemodigt. Och lite fint när jag råkade avslöja för en patient att hon inte kunde få återbesök till mig eftersom det var min sista vecka och hon önskade mig lycka till för sista terminen och spände ögonen i mig och sa "och så är du välkommen att komma tillbaka hit och jobba sen", haha. Men eh. Skryt om mina amazing patient skillz åsido, den senaste veckan har jag visserligen mest känt att "jag vill till Uppsala NUUUUU", men idag börjar jag faktiskt inse att jag kommer att sakna det här stället också. Kanske. Lite grann.

Nu en dag operation och en dag avdelning. Sen blir det UPPSAAALAAAAAAAHHH! Okej jag längtar fortfarande lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0