selvangivelse

Till alla som får ångest av att deklarera: testa då att deklarera på norska!

Jag fattar ingenting. Misär.

Inte heller vet jag hur det blir med återbäring eftersom norrmännen inte nedlåter sig till att avslöja sånt för oss med utländska personnummer. Den enda ljuspunkten är hur de i alla exempel fyller i namnet "Ola Nordmann". Så himla gulligt!


(På tal om det så hör jag historier hela tiden om folk som får värsta mastodont-skatteåterbäringen och jag vill också ha! Jag inser att man måste, typ, JOBBA för att få enorma skatteåterbäringar, men ändå.)

Kommentarer
Postat av: Louise

HUR SKA VI LÖSA DETTA!?! JAG VILL OCKSÅ HA!

Tänkte försöka kolla upp det imorgon, är för trött nu efter att ha spatserat som lillhitler en hel arbetsdag på högskoleprovet... :S LOL!

2010-04-10 @ 19:02:49
Postat av: johanna

Hahahaha stackars högskoleprovskrivare! Ja vi tänker mer imorgon, min hjärna strejkar idag...

2010-04-10 @ 19:33:41
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0