mer hud!

Jag och Linda sydde preklindräkter. Det går framåt med mina försök att göra världen lite mer nasty!

Linda: Men man visar så mycket hud om man har en tvådelad dräkt. Jag tror jag vill ha en hel klänning...
Jag: Okej, det kanske blir lite svårt att få tyget att räcka men vi kan ju skarva...
Linda: Äsch, det är ju ändå vårt näst sista preklin! Jag tar tvådelad!

Sen hjälpte jag henne att klippa till överdelen. Jag råkade klippa bort lite mer tyg än planerat över magen.

Linda: Oj!
Jag: OJ!!
Linda: Äsch, det är ju ändå vårt näst sista preklin!

Yes! Detta kommer att bli hett.


Dock inte riktigt såhär avklätt.


Kommentarer
Postat av: Louise

Betyder det här att jag måste korta min kjol för att inte se ut som en nunna i jämförelse med er andra nu? Huamig! Men äsch, det är ju vårt sista preklin!!!

2010-04-19 @ 21:15:39
Postat av: Linda

NÄST SISTA, om jag får be!

2010-04-19 @ 21:18:32
Postat av: johanna

That's right, kortare kjol, Louise! Jag funderar på att korta ner min klänning lite till också :P Haha vi får helt enkelt ha en förfest där vi klipper ner varandras kläder... okej det lät fel...

2010-04-19 @ 22:01:55
URL: http://drnanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0