sunkfotboll... eller inte

Sunkfotboll är när man är hemma, inte uppklädd, och tittar på fotboll - i min värld är det ovanligt nog att ha en egen benämning.

Det min och Fattemas plan för kvällen igår. Hon hade chips hemma, jag hade coca cola, jag har en tv och Sverige spelade mot Danmark. Alltså: sunkfotboll. Allt var redo, jag hade gjort chokladbollar, min sunk-kompanjon dök upp och jag slog på TV:n... ingen fotboll. Matchen gick tydligen på kanal fem, som jag inte har.

Kris? Näh. Det är ändå chipsen som är det viktiga.

Och körslaget är ju också roligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-11 @ 17:57:58
Postat av: lisa

haha!

2009-10-11 @ 17:58:32
URL: http://hetadansen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0