goda nyheter

Det har varit alldeles för mycket ångestframkallande grejer på gång samtidigt sista tiden, men den här veckan har faktiskt börjat riktigt bra. Jag höll mitt psykiatri-sit-in-samtal igår med en deprimerad tant som nu älskar mig och ler stort varje gång hon ser mig i korridoren. Sen gick jag och blev ompysslad på blodcentralen (inte konstigt att folk blir hypokondriker när sjuksköterskor är så mysiga som de är). På kvällen flödade kreativiteten när Linda, Kristin och jag bakade snuskiga pipparkakor, och sen spelade vi Rock Band så taket lyfte.

I morse fick jag ett telefonsamtal som lyfte hela min sömnbristiga och anemiska morgon (och resten av dagen också, faktiskt). ÅH SÅ GLAD JAG BLEV. Det handlar ju inte bara om sommarjobb den här gången utan FÖRSTA STEGET I MIN LÄKARKARRIÄR! Typ!

Vi säger såhär: om ni vill ha en chans träffa mig i sommar så får ni åka till Småland. Och bryta benet.

Slut tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0